MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Saturday, September 15, 2012

Lider Jin Young Çocukken Çivi Yuttuğunu Söyledi /// 14 Eylül 2012




B1A4'ün Lideri Jin Young küçük bir çocukken büyük bir çivi yuttuğunu açıkladı.
KBS Joy'un B1A4 ile Hello Baby programında, B1A4'e her üyenin bir baba olarak yeterliliklerini test etmek adına çocukları güvenlik konusunda eğitmeleri için bir şans verildi.
Gıda güvenliği konusunda görevli olan Jin Young "Ben çocukken büyük bir çivi yutmuştum." dedi. Ve annesinin çivi boğazından tam olarak geçmeden çıkarabildiğini söyledi. Bu travmatik deneyim yüzünden, çocuklara neyi yemenin güvenli olup neyi yememek gerektiğini öğretmek konusundaki önemi vurguladı.

B1A4 ile Hello Baby'nin yeni bölümü ayın 14'ünde yayınlanacak.


Kaynak : allkpop
Çeviri :

1 comment:

  1. Ben burayı unutmuşum ya o_O
    Haberin sadece başlığını okuyunca direk arkadaşa mesaj atmıştım Lider çivi yutmuş küçükken diye o da bana "iyi demir eksikliği yoktur o zaman" diye bir espri yapmıştı :D Allah'tan annesi çıkarmış son anda.
    Ben bu çivi yutma işini Sandeul ve Baro'dan bekliyordum da liderin yapabileceği nedense hiç aklıma gelmemişti :D

    ReplyDelete

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler