MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Saturday, November 2, 2013

Sandeul'ün 'Immortal Song'daki 'Love My Own Way' Performansı /// 2 Aralık 2013




Immortal Song 2'nin 2 Aralık'ta yayınlanan bölümünde Sandeul, Shin Seung Hoon'un 'Love My Own Way' adlı parçasının coverını seslendirdi.

Geçen haftaki birinciliği ile dikkat çeken Sandeul, 'Ödülü aldım ve etrafta aylak aylak dolandım. B1A4 üyelerine karşı bile böbürlendim, ama sonra yavaş yavaş endişelenmeye başladım. Bundan sonra daha iyi yapmalıyım diye düşündüm." diyerek endişelerini dile getirdi.

Son performansında Sandeul, müzikal yeteneğini tüm sevimliliğiyle sahneye taşıdı ve 'Love My Own Way' adlı şarkıyı seslendirdi. Shin Seung Hoon, "Gençsin ama inanılmaz bir performans sergiledin. İdoller gerçekten inanılmaz, ama şarkıyı gerçekten iyi yazdığımı düşünüyorum." diyerek Sandeul'ün performansını yorumladı.

Bu haftaki ödülü Sandeul kazanamadı, kazanan V.O.S oldu.

Sandeul'ün bu eğlenceli performansını izlemek için tıklayın



Kaynak: allkpop

2 comments:

  1. geçen haftaki sesine ve yorumuna odaklı bir performanstı ve süperdi.Bu haftaki her ne kadar eğlenceli olsada, gösteriye verilen önem dikkatleri dağıtıyor. Bu yüzden geçen hafta birinciliği alırken sergilediği performans olağanüstüydü :D

    ReplyDelete
  2. Önceki haftaki performans sadece sesine odaklıydı ve gerçekten harika bir performanstı. Bu seferki görsel odaklı olmuş.. Sanırım Sandeul müzikal yeteneğini de göstermek istedi bu hafta :D

    ReplyDelete

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler