MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Sunday, March 23, 2014

B1A4'ün İki Büyüğü JinYoung Ve CNU Kendilerini 'Trend-İdoller' Olarak Düşünmüyor /// 23 Şubat 2014




B1A4'ten Jin Young ve CNU moda dergisi 'Singles' için poz verdi.

Röportaj sırasında CNU, "Aslında bu bizim birlikte ilk kez bir fotoğraf çekimine katılışımız bu yüzden yeni bir deneyim oldu." dedi.

Son zamanlarda yeni şarkıları 'Lonely' ile yükselen populerlikleri ile ilgili dürüstçe konuştu " 'trend-idoller' olarak adlandırıldığımızı duyduk ama biz öyle düşünmüyoruz. Narsistleşmek istemiyoruz o yüzden böyle düşünmemeye çalışıyoruz."



Gruba verilen diğer isimler ise  Sprout-dols, country-dols, ve boyfriend-dols.

Boyfriend-dol olarak Jinyoung'a ideal tipi soruldu ve jinyoung şöyle cevap verdi. "İdeal tipim çok özel. Yaşlı bir bayana eşyalarını taşımasına yardım ederken gördüğümde metrodaydım ve merdivenlerden çıkıyordum.Önceden normalde yapılması gereken bir şey olduğunu düşünürdüm ama şimdi bana çok çekici geliyor.Kızın kısa saçları vardı o yüzden şimdilerde kısa saçlı kızlardan hoşlanıyorum."





   Kaynak: mwave


No comments:

Post a Comment

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler