MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Tuesday, January 15, 2013

Baro 'Strong Heart'ta Kız Kardeşi İle İlgili Duygusal Bir Hikaye Paylaştı /// 16 Ocak 2013






Baro 'Strong Heart'ta Küçük Kız Kardeşi İle İlgili Duygusal Bir Hikaye Paylaştı




'Strong Heart'ın 15 Ocak'ta yayınlanan bölümünde Baro, "Benden 4 yaş küçük bir kız kardeşim var. Bu yıl 18 yaşınına girdi. Bu olay ben orta okuldayken ve o ilkokuldayken gerçekleşti. O zamanlar babamın işleri iyi değildi, bu yüzden ailecek zor zamanlar geçiriyorduk." dedi ve devam etti. "Ailemin kavga ettiği bir gün, birilerinin eve gelip borçlarımızı ödememiz için eşyalarımızı etiketlemeye başladığını duydum." dedi ve ailesi işteyken bir adamın evlerine geldiğini ve kız kardeşinin şok olduğu için ağlamaya başladığını ama kendisi de şok olduğundan hiçbir şey yapamadığını söyledi. 



"Kardeşimi teselli etmeye gitmeliydim, ama ben de korkmuştum. Onlar bitirdikten sonra kardeşim hala ağlıyordu, ama hemen yanına gidersem, anlayacağını düşündüm. Aslında uyumuyordum, bu yüzden sadece uyuyormuş gibi davrandım. Battaniyenin altında ağladım ve ailemin düzelmesi için yardımcı olmam yardım etmem gerektiğini düşündüm. Kardeşim şimdi bana güç veriyor." dedi.



Ayrıca, kız kardeşinin okulda abisinin B1A4'ün bir üyesi olduğunu söylemediğini anlattı. Ona nedenini sorduğunda kardeşinin, "Eğer yanlış bir şey yaparsam, benim yüzümden sen incineceksin" diyerek cevaplaması stüdyodaki herkesi duygulandırdı.






Kaynak: allkpop
Çeviri: 



No comments:

Post a Comment

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler