MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Sunday, January 13, 2013

[RÖPORTAJ] B1A4 - B1A4 ☆ STYLE (Sayı 6)





Bölüm 6. Baro eğlenmeyi seviyor, ama hemen yalnız kalıyor....!?









--Bu seferki Baro hakkında.
Sandeul: (Hemen elini kaldırır) İlk ben konuşmak istiyorum!
Baro: Yanlış bir şey yok değil mi? (güler)
Sandeul: Hayır yok! Baro'nun bir çok iyi yönünü biliyorum, bana bırakın!



--Pekala, Sandeul Baro hakkında neler düşünüyor?
Sandeul: Baro grubun vitamini! Ve çok sıcak kalpli birisidir.
Baro: Teşekkürler~ Sandeul beni iyi tanımış gibi görünüyor. (güler)
Sandeul: Değil mi? (güler)
CNU: Öyleyse bende Baro'nun iyi yönleri hakkında konuşacağım.



--Lütfen devam et.
CNU: Baro çok sıkı çalışan biri. İlk bakışta neşeli ve kaygısız birisi gibi görünür. Ama herşeyi sakince değerlendirme yeteneğine sahip ve bu kesinlikle onun çok iyi bir yönü.
Baro:...(gülümser)
Gong Chan: Birde, Baro hyunga ne yapması gerektiğini söylemeseniz bile Baro hyung durumu iyi kavrar ve kendi isteğiyle yapar. Çok titizdir ve kendisine dikkat eder.
BAro: Aslında, insanların bana ne yapmam gerektiğini söylemesini sevmiyorum. İşleri kendi isteğiyle yapmayı seven biriyim.



--Baro çok doğal ve söylediğini yapan birisi
Baro:Eğer başladığım bir şeyin sonunu getirmezsem, mutlu hissetmem.
Sandeul: çok havalı~~!!
Gong Chan: Baro hyung gerçekten çok havalı!
Baro:... (utanır) Yinede, böyle hisseden tek kişi olduğumu düşünmüyorum. Tüm B1A4 üyeleri böyle.



--Bu arada, Baro Jin Young'u yanlış anladığını söylemişti. ( çok zayıf göründüğü ama aslında çok erkeksi olduğu konusunda). Peki ya Jin Young? Baro, onun hakkındaki ilk izleniminden farklı mı?
Jin Young: Farklı. Önceden eğlenceli bir maknae gibiydi (güler). Ama aslında Baro, kendisi hakkında çok düşünen birisi ve kendisini çok çabuk geliştiriyor.
Gong Chan: Bu kesinlikle doğru.



--İyi yönlerinden başka bir şey yok gibi görünüyor.
Baro: ...(gülümser)
Jin Young: Ah! Baro etrafta eğlenmeyi sever ve sık sık bize şaka yapar.



--Eğlenceli maknae!
Baro: Ben hareket etmeden duramayan bir kişiliğe sahibim. Sıkılmayı sevmiyorum. Bu yüzden azıcık sıkılsam üyelere şakalar yaparak eğlenirim. (güler)



--Şakalarak yaparak mı? Ne tür şakalar?
CNU: Onlara şaka denebilir mi? Daha çok başkasının işine burnunu sokma gibi.



--Diğer insanlara kıyasla, Baro iki kat daha fazla meraklı.
Baro: Müzik olsun, moda olsun.. Tek bir şeyle ilgilenmek değil. Bir çok şeyle ilgileniyorum bu yüzden antenlerim hep açıktır.(Her yerde kulağı olduğunu ve her şeyle ilgilendiğini söylemey çalışıyor)
Jin Young: Bir çok konuda dikkatli bu yüzden ne zaman yeni bir şeyler olsa, bizi olumlu yönde etkilerken aynı zamanda bize olanları anlatır.



--Baro çok çeşitli konularda donanımlı kendine has bir tarzı olan birisi.
Baro: Bu benim hayatımın amacı!
CNU: Nedense bu merak üyelere yönelik olunca bizim için sorun oluyor.
Jin Young: Çekimler arasında bir sürü zamanımız oluyor bu yüzden oynamak istediğimizde, Baro'nun yaramazlıklarıyla eğleniriz. Ama ciddi olmamız gerektiği zaman yaramzlık yaptığında sorun oluyor. (acı gülümseme)
Baro: Bir şeye konsantre olduklarında onların işlerine burnumu soktuğumda beni dikkate almıyorlar bu yüzden yalnızım....
Jin Young: Tabii ki. (güler)



--Yani Baro kolayca yalnız kalan ilgi arayan, nazlı bir bebek mi?
Herkes: EVet. (gülerler)
Jin Young: O kolayca yalnız kalan bir sincap.



--Eğer bir tavşanla yeterince ilgilenmezsen ölür, derler.
Baro: Ben de öyleyim. (güler)
Sandeul: Sorun değil. Çünkü Baro için ben varım~!
CNU: Bu ikisi genelde birlikte yaramazlık yapar.
Baro: Şaka arkadaşları olduğumuz söyleyebilirim. Ne zaman Sandeul'ü kandırsam (şaka yapsam) hemen inanıyor.
Sandeul: Hayır! Bilerek yapıyorum. (güler)



--Öyle bile olsa, tepkileri gerçekten iyi olmalı. (güler)
Baro: Evet, öyle. Sandeul'ün tepkileri her zaman abartılıdır, bu yüzden ona şaka yapmak eğlenceli. (güler)
Jin Young: Onlar sadece davranışları ne iyi ne de kötü olan masum çocuklar .(güler)



Kaynak: ORICON STYLE
İngilizce Çeviri: flightb1a4.com
   Türkçe Çeviri: 

No comments:

Post a Comment

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler