MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Friday, January 24, 2014

Baro, Reply 1994'deki Jung Woo İle Olan Öpüşme Sahnesi İle İlgili Konuştu /// 24 Ocak 2014



Baro, 23 Ocak'ta yayınlanan 'Taxi' adlı programda Reply 1994 dizisinde Jung Woo İle Olan Öpüşme sahnesi hakkında konuştu.

İlk olarak Jung Woo'ya olan minnattarlığından bahsetti, "İlk oyunculuğumda Jung Woo'dan çok şey öğrendim. Bana çok şey öğretti ve bana yardımcı oldu." Daha sonra ise öpüşme sahnesi hakkında konuştu, "Dudaklarımız değmeseydi iyi olurdu, hepimizin bir arada olduğu bir sahneydi."


Daha sonra ise şöyle devam etti, "Bu sahneyi 10 kereden fazla çektik. Onun hakkında konuştuğumuzda Jung Woo çok utanmıştı. O sahnede ben hareketsizdim. Jung Woo ise çok endişeliydi ve sürekli "Şöyle mi yapmalıyım, yoksa böyle mi yapmalıyım, gözlerimi kapamalı mıyım" diyordu. Ama sahneyi çekerken çok soğuk kanlıydı. Başka bir adamı öpmekten nefret etmiş olmalı."







(Admin yorumu: Yok bi de hoşlancaktı :P Ah Baro ahh :D ) 





   Kaynak: allkpop


No comments:

Post a Comment

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler