MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Tuesday, November 6, 2012

[RÖPORTAJ] B1A4 - B1A4 ☆ STYLE (Sayı 11)




Bölüm 11 Eğer bir gece istediğinizi yapma şansınız olsaydı ne yapardınız……!?

Q: B1A4 derseniz, her zaman konuşabileceğiniz eşsiz bir dans düşünürsünüz. “Oyasumi good night –Japonca versiyonu.-”ndan bir kriter söyleyin.
[Jinyoung] “Oyasumi good night”daki anahtar dans “sevimli playboy dansı”.
[Baro] “Sevimli playboy dansı” = dalga dansı! Bir dans takımıyla dans edebilirsiniz, izledikten sonra herkesin koplayamak istediği eğlence dansıdır. Yani bence herkesin yaparken kolayca eğlenebileceği bir dans!
[Jinyoung] <Who~ Who~ Who~> nakarat kısmında kalçanızı bir daire etrafında hareket ettiriyorsunuz ve bu sevimli playboyun kız arkadaşına karşı suçlu hissetmesine rağmen hala dışarıda oynamaya gitmek isteyen davranışı varsayılıyor!
[CNU] Kriter playboyun kalçasını oynatırken dik dik bakmasıdır (güler).


Q: Yani bu sefer önemli olan sadece dans hareketleriniz değil, aynı zaman da yüz ifadelerinizdi.
[Jinyoung] Evet! “Sevimli playboy dansı” ikisini kombinlediğinizde tamamlanır.
[Sandeul] Dans ederken “küçük sinsi bir oğlan” gibi hareket edersiniz. Bu yüzden en önemli kısım playboy hissidir. Onsuz olmaz!! 
[Gongchan] Bunu vurgulamak için de maksimum seksilikle dans etmelisiniz. 
Q: Bu dansı yaparlarken herkesin maksimum seksiliğini görebileceğimizi mi söylüyorsunuz?
[Sandeul] (tamamen bir playboy olur) Tabi ki! Sanırım tüm üyeler içinde en seksi olduğumu hissedebilirsiniz!
[CNU] (anında cevaplar) pek sanmıyorum~ (güler).
[Gongchan] Normalde olduğundan farklı ve havalısın, yine de en seksi olduğunu düşünmüyorum…… (güler).
[Baro] Seksi diyorsanız, o benim, değil mi!?
[Jinyoung] Hayır ben!
[Herkes]……(güler).
[Jinyoung] O zaman kimin en seksi olduğunu seçecek fanlarımız olsun! 
[Baro] Evet. Bence böylesi iyi! Hayranlara seçtirelim~!
Q: Sandeul, uygun mudur?
[Sandeul] Bana uyar~. ‘Nasılsa en seksi benim~.
[Herkes] Ya, ya~ (güler).
[Jinyoung] Şarkıda kendini böyle seksi düşünmen önemli bir şey (güler).
Q: Sürekli masum ve ışıl ışıl olan biri bir anda seksi bir ifade takınırsa bence pek çok insanın kalbinin daha hızlı çarpmasına yol açacak.
[Gongchan] Ahh~ evet öyle (güler).
[Jinyoung] Eğer o açıdan bakarsak bunu tüm üyeler için söyleyebiliriz, sadece Sandeul için değil.
Q: Doğru. Herkesten farklı bir ifade görmek yepyeniydi. Sırası gelmişken, kalça döndürme hareketi zor muydu?
[CNU] Dengemizi önden arkaya taşımak zorundaydık ve kalçamızı hareket ettirirken dans etmeliydik bu yüzden biraz zordu. Ama biz çabucak üstesinden geldik. Ayrıca elimizi daire içinde döndürdüğümüz <Good night~> dans kısmı vardı ve bu yapması kolay bir hareketti. “Oyasumi good night”ı izlerken bizi dinleyip taklit ederseniz daha çok eğlenirsiniz!
Q: Yani eğer bu şarkının üstesinden gelebilirseniz, bir erkek hatta bir kız olarak bile, popülariteniz (karşı cinsiyete karşı) doğabilir!
[Baro] Popüler olacağınızın garantisi var!
[Jinyoung] Sadece geçici olabilmesine rağmen (güler).
Q: “Oyasumi good night”ın en önemli söylenme şartlarını bizimle paylaşın.
[CNU] Falsetolar (tiz erkek sesi) ve doğal seslerin karışımıyla rahat bir şarkı, nakarat ve kıtalar arasındaki falsetolar ve doğal sesin değişkenliğine kulak verirseniz iyi edersiniz!
[Sandeul] Tabi ki tamamen playboy olmak! Özellikle şarkının düğüm noktasında, gerçekten aldatıyormuşçasına söylerseniz, şarkının hissini sahneleyebilirsiniz!
[Baro] Yüksek notaları veya zor melodi dizeleri olan bir şarkı değil bu, yani sadece mırıldansanız bile olur~!
[Gongchan] Karaokede, Nakaratı söyleyip dans ederken herkesin eğlenmesini isterim!
Q: Heyecanlanmak kaçınılmaz!
[Jinyoung] Bence ne kadar çok söyleyen insan olsaydı o kadar eğlenceli olurdu!
Q: Peki. Son olarak, “Oyasumi good night” şarkısında <Sadece bir gece için kaçmak> dediğiniz bir kısım vardı kendinize ait bir geceniz olsaydı ne yapmak isterdiniz?
[Jinyoung] Tüm filmlerin DVD’lerini izlemek isterdim. İzledikten sonra dışarı çıkıp alış veriş yapıp güzel şeyler yiyemiyordum. Seoul’un gece manzarasının tadına varmak için Namsan Kalesi’ne de gitmek isterdim.
Q: Çok dolu bir programın var.
[Jinyoung] Evet. Çünkü çok mola veremiyoruz, İstememe rağmen normalde yapamadığım şeyleri yapmak isterim!
[Sandeul] Mısır yiyip kola içerken tüm gece film izlemek isterim.
[CNU] Ben de bir film izlemek isterim. Mola verdiğimiz her 10-20 dakikada film izlerdim, ama böyle izledikten sonra pek de etkilenmedim……(zoraki gülümser). Çıkışımızdan bu yana sinemada film izleyemedik bu yüzden boş zamanım olursa sinemada film izlemek isterim. 
Q: Hangi temalıları tercih edersin?
[CNU] Korkudan pek hoşlanmıyorum, onun dışında herhangi bir şey.
[Sandeul] Ben de gece korku filmi izlemek istemezdim. Tüm gece ayakta kalıp korku filmleri izlesem, yediğim tüm mısırları korkudan kusardım galiba.
[Herkes] (güler)
Q: Böyle bir sahneyi hayal edebiliyorum (güler).
[Gongchan] Önceden de dediğimiz gibi, Sandeul hyung seksi değil (güler).
[Jinyoung] Her şeyden sonra, o hayatın komedisi!
Q: Ya Baro?
[Baro] Bir kafede oturup çayımı yudumlarken konser izlerdim.
[Sandeul] Havalı~!
[Baro] Gerçekten!? Çünkü ben seksiyim (güler).


Q: Peki ya Gongchan?
[Gongchan] Gece manzarası güzel bir kentte yürüyüp sessizliğin içinde müzik dinlerdim. Ayrıca önceden yaptığım şeyler hakkında düşünmek isterdim.
[Everyone] Kyaa––!!
[Sandeul] En seksi Gongchan değil mi?
[Baro] O seksiden çok romantik!
[Jinyoung] Romantik birinden çok, bir narsis!? (güler) Her neyse, kalbim en çok Gongchan’ın cevabında çarptı (güler).
==
Sizce en seksi kim?
Kaynak: ORICON
İngilizce çeviri: kouko @ AVIATEB1A4
Türkçe çeviri: Park

No comments:

Post a Comment

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler