MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Thursday, November 8, 2012

3. Mini Album "Tried to Walk" a yalnızca 4 Gün Kaldı.











B1A4 ümüz daha yeni bir albüm -Evete evet koskoca bir albüm- çıkarmasının hemen ardından 3. mini albümün yakında pisaya çıkacağını duyurarak biz banaların yüreğini bir kez daha hoplatmayı başardı.Teaserı gördüğüm günden beri pek bi merak eder oldum :)
Teaserımızda yavaş adımlarla, ortamın tadını çıkararak ilerdeki ağaca doğru ilerlerken gün doğumunu -yada batımı (bu sessiz ortam ve rüzgarın sesi bana gün doğumu gibi geldi.Hoş bi tazeliği var sanki)- görüyoruz.
Mini albümün kapağını çok beğendim.Mevsim geçişlerinde düzenin baştan sona değişmesi gibi, renkleri değişen yapraklar -bunların dnasıyla oynamış olmalılar ki renkleri şaşırmış; mavileşmişler :P(Bu kötü espiriyi yapmadım sayın nolur)-
Baroun yeni saç rengi hala tam olarak algılanmış değil ama ne renk olursa olsun, bu pofuduk saç şeklinde olsun diye umuyorum :) Zaten saç renginin mor olacağı haberleri kulağımıza geldiğinde de ben pek telaş yapmamıştım.Daha sabi sübyan bunlar. Çok büyük değişiklikler yapacak kadar cesur olamazlar şimdilik. :) Tabi şimdilik.


Bu arada az sonra teaserlar göreceğiniz gibi; kapak resmindeki B1a4 yazısının A sının sağ çizgisinde bir tüy var, teaserda Baronun elinde bir tane :) Dikkatimi çektide bahsetmek istedim.



İntro - In The Wind
Besteci: Jin Young

Tried to Walk
Besteci : Jin Young
Söz yazarı: Jin Young ve Baro

If...
Besteci: 우리형과내동생, Ichiro Suezawa
Söz yazarı: 우리형과내동생, Baro

I won't do bad things
Miss A'den Suzy anlatıcı olarak bu şarkıda yer alacakmış

What do you want to do
Besteci : Jin Young
Söz yazarı: Baro ve Jin Young

Be my girl
Jin Young'un ilk solo şarkısı Brown Eyed Girls'sen Jea ile
Söz yazarı ve besteci: Jea, lee kyuhyun

in the air
hakkında bilgi yok
Buyrun Teaserlar; Lider ve Baro;

Teaserlarda kullanılan farklı enstrümanlar ve sonbahar kombinasyonu.Bence çok hoş bi uyum olmuş :D



No comments:

Post a Comment

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler