MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Friday, November 2, 2012

Röportaj : B1A4☆STYLE Bölüm 3 /// 12 Temmuz 2012





Bölüm 3: Güvenilir insan Jin Young'un kasları inanılmaz!?


--3. bölümden başlayarak tek tek üyelerin üzerinde yoğunlaşacağız. İlk olarak lider Jin Young!
Jin Young: Lütfen bana iyi bakın. Gerginim. (güler)
Baro: Jin Young hyungun nasıl biri olduğunu size anlatacağım.

--Evet, lütfen.
Baro: Jin Young hyung B1A4'ün lideri ve babasıdır! Genellikle çok naziktir, samimidir ve bize iyi bakar. Ama bu yumuşak tavırlarının yanında bizi azarladığı zamanlarda var. Hepsi B1A4'ün iyiliği için, bu nedenle yanlış olanı gösterir ve bu konuda katıdır.

--Aslında birisine kızmak cesaret gerektirir.
Jin Young: Başlangıçta, eğer böyle yaptığımda üyelerle aram açılırsa ne olacak, diye düşündüm. Ama bir lider olarak, kızmazsam asla ilerleyemeyeceğiz.
Hepsi: Lider, özür dileriz.
Jin Young: Sorun değil.(kahkaha atar) Sonuçta ne zaman sinirlensem, beni dinleyip kendinizi düzeltiyorsunuz. Son zamanlarda herkes kendisinin ve hareketlerinin farkında bu yüzden kızmama pek gerek kalmıyor. Açıkçası lider olmanın o kadar da özel bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Sandeul:Lider!!! *Ağlama numarası yapıyor*
Jin Young: Herkes bana güveniyor ve beni takip ediyor, ne zaman bir sorun olsa geçip gitmesine izin vermeden konuşuruz ve birbirimize danışırız. Sorunları beşimiz aramızda çözeriz.

--Çok hoş bir hikaye~ (Duygulandı)
Baro: Jin Young hyung hakkında bir şey daha. Onu yanlış anladığımı söyleyebilir miyim? Jin Young hyungu ilk gördüğümde çok zayıf görünüyordu, bu yüzden içeride de çok zzyıf olduğunu düşünmüştüm. Ama bu fırsatla özür dileyeceğim. Özür dilerim, Jin Young hyung.
Jin Young: Sorun değil, sorun değil~
Baro:O çok farklı bir hale geldi. Bir erkek olarak Jin Young hyungun çok havalı ve gerçekte çok güçlü olduğunu düşünüyorum!
Sandeul: Başından beri Jin Young hyungun iyi bir görüntüsü olduğunu düşündüm.

--Nasıl bir görüntüydü?
Sandeul: Seul'e gelmeden önce, hala memleketteyken, Jin Young hyung ile görüntülü arama ile konuşma fırsatım oldu. O zaman onun çok havalı birisi olduğunu düşündüm ve onunla gerçek hayatta tanışmayı gerçekten çok istedim.
Jin Young (gülümser)

-- Peki gerçekten tanışınca nasıldı?
Sandeul: Jin Young hyungla ilk tanışmamda, gerçek hayatta da çok havalı olduğunu düşündüm. Ondan önce etrafımda hiç bu kadar havalı birisi yoktu (güler). "Yani onun gibi cool insanlarda varmış." Şaşırmamın yanında çok şanslı olduğumu düşündüm. Jin Young hyungla ilgili kıskandığım bir şey vardı.
Jin Young: Nedir o? (güler)
Sandeul: Jin Young hyungun sağ kolu.

--Sağ kolu mu??
Sandeul: Daha önce hiç koluna dokunmamış olanlar muhtemelen anlamayacak ama Jin Young hyungun sağ kolu çok erkeksi! Kollarını havaya kaldırdığında kolları çok havalı görünüyor! Heykel kasları gibi de değil, ince bir şekilde! Olup olmadığını anlamıyorsunuz bile, varla yol arası.

--Sırası gelmişken, Sandeul, kendi kasların hakkında ne düşünüyorsun?
Sandeul:...Umutsuz vaka.(üzgün gülümseme) Egzersiz yapmıyorum ya da vücudumu forma sokmaya çalışmıyorum.
Gong Chan: Sandeul hyungu gördüğümde, epey kaslıydı.
Sandeul: Gong Chan ah~ *ellerini uzatıyor* Öyle bile olsa, Jin Young hyungunkilerle kıyaslanamaz.(güler)
Baro:Bilek güreşi yapsak, Jin Young hyungu kimsenin alt edebileceğini sanmıyorum.
*Hepsi bu düşünceye katılıyor*
Jin Young: Abartıyorsunuz!
Sandeul: Hayır, abartmıyoruz. Daha önceden iki kolumu kullanarak yaptım ama Jin Young hyunga kaybettim. Millet, böyle dediğim için, Jin Young hyungun sağ koluna dokunmak istiyorsunuz, değil mi?

--Evet, ben istiyorum. (güler) Yani, eğer sağ kolun değilse, yapamaz mısın?
Sandeul: Evet. Sadece sağ kolu! Sol kolunun da çekici olduğunu düşünmeme rağmen, sol kolundansa kaslarının cazibesinin sağ kolundan geldiğini hissedebilirsiniz.(güler)
Jin Young: Yani tüm görünüşüm sağ kolumdaki kaslardan ibaret mi? (güler)
Baro: (Sugi-chan taklidi yapıyor)Çılgın~
Herkes kahkaha atar
Gong Chan: O bizim için en iyi lider. Jin Young hyung sayesinde, en zor şeylerin üstesinden gelmeyi başardık... Şimdi sadece minnettarım.
Jin Young: Gongchannie'den beklendiği gibi... Beni en iyi anlayan kişi! (güler)
Baro: Jin Young hyung makineleri tamir etmekte de iyidir. Bayanlar, makineleri tamir eden bir erkek çok havalıdır, değil mi?

--Eğer bu becerikli parmaklarla, kılavuza bakmadan, mekineleri tamir edebiliyorsa, o havalı ve güvenilirdir.
CNU: Jin Young dizüstü bilgisayarları bile tamir edebilir, o inanlmaz.

--Eğer bilgisayarları da tamir ediyorsa, gerçekten inanılmaz.
Baro:Bu yüzden herkes Jin Young hyungu gelecekteki kocası olarak düşünmeli ve tüm sevgisini ona vermeli!
Jin Young (gülümser)

--Peki ya B1A4'ün annesi. Jin Young'un şu anki eşi kim? (güler)
Jin Young: CNU.

--Siz ikiniz, hoş bir çiftsiniz.
Jin Young & CNU: (Birbirlerine bakarlar) Evet~!


Kaynak: ORICON STYLE
İngilizce Çeviri: flightb1a4.com
Türkçe Çeviri: 

No comments:

Post a Comment

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler