MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Tuesday, November 6, 2012

[RÖPORTAJ] B1A4 - B1A4☆STYLE (Sayı 10)


B1A4☆STYLE (oricon japan) – Sayı 10

Bölüm 10: Yeni Şarkılarının teması “Sevimli Bir Playboy”……!?
Soru: Bu sefer, 29 Ağustos’ta çıkardığınız yeni single’ınız hakkında konuşun lütfen.
[Hepsi] Tamam~.
[CNU] Bu şarkı 80 ve 90’ların nostaljik havası ve günümüzde popüler olan elektro müziğin karışımıdır. 
[Jinyoung] İnanıyorum ki güzel bir bas ritmine sahip olan bu etkileyici şarkı sizin mutlu hissetmenizi sağlayacak. Bu şarkının teması kız arkadaşından af dileyen ama onu bir geceliğine aldatmaya gidecek olan “sevimli bir playboy”. 
[Gongchan] Hikâyede oğlan kızı uyutuyor, sonra da gizlice eğlenmeye gidiyor. Aynı zamanda da kız arkadaşının onu yakalamasından korkuyor. 

Soru: Playboy demenize rağmen, tam anlamıyla bir playboy değilsiniz yani?
[Sandeul] Evet. Yaptıkları için üzgün ve zayıf bir tutumu var. O, nefret edemeyen bir playboy. (lgülüşmeler).
Soru: “Kötü adam” olduğunu sonunda <Baştan sona her şeyi görsen bile, lütfen birazcık göz yum.> ve <Dönmediğim bir gecede, lütfen bana sinirlenme.> diyerek onaylıyor.
[Jinyoung] Ama bence bu elebaşı olmakla ilgili iyi bir şey, onun sevimli yanı. Ceketini giyip şehirden ayrılmaya hazırlanıyor ama ondan beri iç çatışmaya giriyor.

[Sandeul] Geceleyin çıkıp kazanmak ve ayrılmak istiyor. (gülüşmeler). Bence şarkının ilginç kısmı da duygularının hareketlenip değiştiği bu kısım. Ayrıca <bebeğim iyi geceler, iyi geceler iyi geceler, biz ay ışığında dans dans dans etmeye gidiyoruz> kısmı benim hiç düşünüp ilgilenemediğim bir yerdi.
Soru: Söz ve müzik Jinyoung’a ait. (Ardında saklı hikayeler ilerleyen zamanlarda ortaya çıkacak!).
[Sandeul] Bu şarkıyı ilk duyduğumda, “Jinyoung hyung, sen en iyisin!!~~~!!!” dedim ve üstüne atlamak istemiştim, şarkıyı o kadar sevmiştim ki heyecanlandığımdan başta uyuyamamıştım.(gülüşmeler).
Soru: Sözlerde olduğu gibi şehirden ayrılıp gününü gün etmişmiydin?
[Jinyoung] Bildiğim kadarıyla, Sandeul her zamanki gibi yatmaya gitti. (gülüşmeler).
[Sandeul] Ha? Heyecandan yorulup yatmaya mı gitmişim? (gülüşmeler).
[Jinyoung] Ama Sandeul’ın uyurken ki suratı çok tatlı. (gülüşmeler).
Soru: Uyuyan bir bebeğin suratını görüyormuşsun gibi.
[Gongchan] Sadece uyurken yüzüne bakıyorsanız bu şifalı ama uyku alışkanlıkları……
Herkes güler. 
Soru: Bunun hakkında sonradan ayrıca bir röportaj yapmalıyız. Baro’nun kendi rapini yazdığını biliyoruz, peki ilk duyduklarında diğerlerinin tepkisi neydi?
[Baro] Hepsininki farklıydı, ama “Orjinal!” ve “İlginç!” dediler.
Soru: Senin favori rap kısmın hangisiydi?
[Baro] Ben en çok “Good nightchu(kalp) Yarın görüşürüz” kısmını sevdim. Ayrıca bu rap şeklinde söylemesi en zor kısımdı. Japonca pek çok şarkı kaydettik, diğerlerinin rapleri zor değildi,sadece bu kısım hayal ettiğim şekle girmiyordu. Yaklaşık 100 kez doğru şekilde kaydetmeyi denedim. (zoraki gülümseme).
Soru: Bu kadar mücadele ettiğini bilmiyorduk!? Senin için nasıldı Sandeul?
[Sandeul] Hala telafuzla ilgili problemlerim var. Bu da pratikle alışabileceğim bir şey. Bu yüzden elimden gelenin en iyisini yapıp bolca alıştırma yapacağım!
[Gongchan] Japonca kaydederken, Japonca kelimeleri olabildiğince doğru çıkarmaya çalıştık böylelikle Japon fanlarımız rahatsız olmayacak ve soğukluk hissetmeyeceklerdi. Kayıtların uzun sürmesinin sebebi budur.
[Jinyoung] İlk singlela karşılaştırıldığında, sanırım şimdi daha hızlı kaydedebiliyoruz. İlk kaydımızda, Japonca’ya çevrilen orijinal şarkımızı söylemiştik ve sözleri anlamak için çabalıyorduk, ama şimdi, bence daha hızlı kaydediyoruz.
[CNU] Dürüst olursak, Herhangi bir deneyimim yoktu “Oyasumi good night”ta ne söylendiğine dair bu yüzden şarkı sözlerini ifade etmekte sorunlarım vardı. Jinyoung “Neden bir playboy hayal ederken söylemiyorsun” gibi bir öneride bulundu. Ben de kendi playboy imajımla söyledim.
Soru: Yani bu şarkıda, beşiniz de beş farklı playboyu oynadınız.
[Jinyoung] Evet. Ama müzik videoda (MV), Baro kahramandı ve başka bir kızla gizlice buluşmanın hayalini kuran “sevimli playboy”u oynadı! Biz de “o playboy = Baro” planlarında başarılı olmasını sağlayan arkadaşları rolündeydik.!
[Gongchan] Baro hyung ‘a kız arkadaşının dikkatini dağıtarak güvenlice diğer kızla görüşmesinde yardım ettik~
[Sandeul] Bence takımımızın nasıl çalıştığını Baro’nun eğlenceli oyunculuğu ve Baro’ya yardım eden B1A4 sayesinde görebileceğiniz ilginç bir MV.
Soru: Kahramanı oynamak nasıldı Baro?
[Baro] Başka bir kızla buluşmak için arkadaşlarımdan yardım alıyorum, ama hiç böyle bir durumda bulunmamıştım. Bu yüzden hayal ettim “Ya böyle bir şey olsaydı~?” ve oyunculuğun tadını çıkardım.
[Jinyoung] Herkesin Baro’nun arsız oyunculuğunu ve bizim komik hareketlerimizi izlemesini istiyorum.
[CNU]Jinyoung’un ciddi ve komik hareketleri aynı zamanda vurguluydu. Kayıt alanında göze çarpıyordu ve gerçekten oynak bir atmosfer vardı.
[Baro] Benim arkadaşım rolündeki diğer üyelere de göz atmalısınız çünkü davranışlarıyla kendi kişiliklerini sergilediler! Yakından bakarsanız diğer kızı alma sürecimiz daha eğlenceli olmalı. Kendimce inanıyorum ki izleyiciler sevimli bir playboy hissini tadabilecekler.
Soru: Bir kız bile mi?
[Baro] Evet. Aldatılan taraf olduğunuzu düşünmeyin, aldattığınızı varsayın (gülüşmeler).
[Sandeul] Bir erkeğin hislerini anlasanız hoş olurdu! ……Ah! Bu insanların playboy olmasını desteklediğim anlamına gelmez. (gülüşmeler).
[Gongchan] Katılıyorum. Arkadaş da olsak, açıkçası kız arkadaşın nasıl hissettiğini düşünsem aldatmaya yardım etmek istemezdim.
[CNU] Eğer “ B1A4 = playboy” diye düşünseydik sıkıntılı olurdu.
[Jinyoung] Tabi ki ben de aynıyım. Bu şarkı sadece tek bir istek ve B1A4 ciddi bir grup. Müzikte herhangi bir tarzı yapabilirsiniz. Çünkü farklı durumlar ve insanlar hakkında deneyim sahibi olursunuz ancak bunu müzikte normal bir şekilde yapamazsınız!
[Sandeul] Yine de bence şarkıdaki bizim gibiydi. Mükemmel playboylar değiliz ama sevimli playboylarız. (gülüşmeler).



kaynak; Aviateb1a4
Çeviri: park

No comments:

Post a Comment

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler