MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Tuesday, November 6, 2012

[RÖPORTAJ] B1A4 - B1A4 ☆ STYLE (Sayı 9)




Sayı. 9 – Her üyenin bir sloganı olsaydı……!?


Q: Bu seri boyunca, İnanıyorum ki tüm üyelerin karakterlerini ve kendilerine özgün alanlarını tanıdık. Şimdi de her üye için solagan hazırlamanızı istiyoruz.
[Sandeul] Slogan bulmakta iyiymdir~.
Q: O zaman şimdi B1A4’un babası, Jinyoung için bir tane düşünün.
[Sandeul]……(bir süre düşünür).
[Jinyoung] Bekle~ bunda iyi olduğunu söylememiş miydin!?
[Herkes] (güler)
[Sandeul] Hayır öyle değil! Jinyoung hyungun çok fazla cazibesi olduğundan! Sadece hepsini organize etmek çok zaman alıyor da ondan!
[CNU] Sandeul bir tane düşünene kadar bekleyelim bari~
[Sandeul] CNU hyung gerçekten nazik (gülüşmeler)
[Gongchan] Ben buldum.
[Sandeul] Peki Gongchan, ilk seninkini söyle~ hay hay~
[Jinyoung] Daha bulamamışsın gibi duruyor.
[Baro] Belki de sadece düşünüyor gibi davranıyordur. (gülüşmeler)
[Jinyoung] Büyük bir ihtimal~ (gülüşmeler)
[Sandeul] Bu doğru değil~ Gongchan bir tane bulduğunu söyledi diye kibarlıktan ilk onun söylemesine izin verdim.
[Gongchan] Sağol Sandeul hyung~
Q: Peki Gongchan, söyle bakalım.
[Gongchan] Jinyoung hyung “pozitif düşüncenin evangelisti” (evangelist: dört İncil’i yazanlardan biri. Misyoner gibi bir şey sanırım)
[Sandeul] (çabucak) Benim düşündüğüm de buydu―!
[Baro] Tamamen yalan söylüyor!
[Sandeul] Yalan söylemiyorum!
[Baro] Şuan bana sinirli çünkü yalan söyledi. (gülüşmeler)
[Sandeul] Genelde Kore’de de Japonya’da da böyle sorular alıyoruz. Ben de yeni ve farklı şeyler düşünmek istedim ama bu slogan olduğundan kişiye en uygun kelimeleri seçmelisin. Yeni kelimeler düşünemedim, bunu zor olduğunu düşünüyordum~
Q: Bu senin anlayışlılığın. İlgin için teşekkür ederiz~!
[Sandeul] Yo, yo (utangaç gülümseme).
Q: Unutmadan Gongchan, Jinyoung’a “pozitif düşüncenin evangelisti” deme sebebin nedir?
[Gongchan] Mesela, bir şeyler olması gerektiği gibi gitmediğinde ve herkes morali bozuk ‘Ahh~ Ne yapmalıyız? Olur mu ki?’ diye düşünürken ya da hepimiz tereddüde düştüğümüzde hatta ne yapacağımızı bilmeyip donup kaldığımızda, Jinyoung hyung gelir ve “Denersek yapabiliriz! Neden hiçbir şey yapmıyoruz ki?! Hadi ama, Yeni başlıyoruz!” der ve bizi pozitif düşünmeye iter. Bu yüzden Jinyoung hyung bizi olumsuzca düşünmekten ziyade pozitif düşünceye çekmekte zirvede.
Q: Anlıyorum. Evangelist olma sebebi bu.
[CNU] Jinyoung aynı zamanda “pozitifliğin aynası”. Aynaya bakıyormuşçasına Jinyoung’a baktığımızda, doğal olarak “Elimizden gelenin en iyisini yapacağız~” diye olumlu bir şekilde düşünmeye başlıyoruz.


Q: O inanılmaz bir lider ve baba. B1A4’un annesi CNU ne olurdu?
[Jinyoung] Ben buldum. Oh Sandeul, ilk ben söyleyebilir miyim?
[Sandeul] Tabi ki, hay hay~.
[Jinyoung] Sakinleştirici anne.
[CNU]……ayı. “Sakinleştirici anne ayı”.
[Sandeul] Bu~.
Q: Kendi kendini adlandırdın. (gülüşmeler).
[Baro] Önceden de bahsettiğimiz gibi, CNU hyung her zaman çok rahattır, sakin bir kişiliği var ve gerçekten ayı gibi. So I think this catchphrase fits him perfectly!
[Jinyoung] Baro, buna karşın, hızlı ve bir sincabın suratına sahip. Yani sen “Sincap Vitamini”sin.
[Herkes] (güler)
[CNU] Baro heyecanlandığında konuşması cidden hızlıdır~.
[Sandeul] Sincap konuşması gibi (gülüşmeler). Lütfen bunu gözünüzde canlandırın.
Q: Tamam canlandırdık.
[Sandeul] Hayalinizdekinin aynısını yapıyor (güler)
[Jinyoung] Vitaminden kastım, az önce dediğimiz gibi, “Grup için vitamin dozajı”!
Q: Yani B1A4 için enerji kaynağı.
[Jinyoung] Evet. Ama bu, gruptaki herkes için söylenebilir.


Q: Şimdi Gongchan için bir slogan bulalım.
[Sandeul] Neden ondan önce ben seçilmiyorum? Yaşa göre sıralarsak Baro’dan da önce olmalıydım.
[Baro] Jinyoung hyung beni CNU hyung’un ayı olmasıyla kıyaslayıp ilk benim hakkımda konuştuğundan değil mi?
[CNU] Haklı, Sandeul’ın sloganı en tatmin edeci olmalı (gülüşmeler).
[Baro] Aklıma çoktan bir tane geldi (güler).
[Sandeul] Bilmekten heyecan veya korku duyacağımdan emin değilim (güler).
[Jinyoung] Gongchan için bir slogan düşündüm.
Q: Söyle.
[Jinyoung] Geçenlerde Baro Gongchan’ın aile yapısında “bebek gibi yetişkin” olduğunu söylemişti. Ben de bunun Gongchan’ın sloganı olabileceğini düşündüm. Fakat aynı şeyi söylemenin sıkıcı olacağını düşündüm ve “olgun bebek” olarak birazcık değiştirdim. (güler).
[Sandeul] Gerçekten sadece birazcık değişmiş (güler).
[CNU] “bebek gibi yetişkin” ve “olgun bebek” aynı görünüyor ama ince farkları var.
[Jinyoung] Çevresindekilerin farkında, güvenilir ve yetişkin gibi görünebilir ama Gongchan henüz tam anlamıyla bir yetişkin değil (güler).
Q: Yani o daha olgun?
[Jinyoung] Evet. Hala bir yetişkin olmak için büyüyor. Bu yüzden o “olgun bebek”. Gongchan böyle olmak için kendini zorlamıyor; sadece doğallıkla yapıyor ve birçok şeyi fark ediyor.
[Gongchan] Bu durumda, sanırım Jinyoung hyung tamamen bir “yetişkin”. Tabi ki çocuk gibi olduğu zamanlar da vardır.
[Jinyoung] CNU hyung da gayet “yetişkin”.
[Sandeul] E ben neyim?
[Jinyoung] Sandeul ve Baro yetişkin, ama henüz olgunlaşmamış, hala çocuklar, onlar benim oğullarım (güler).
[Baro] Yine de Sandeul’dan daha yetişkin olduğumu düşünüyorum!
[Sandeul] Eh, Ben “yetişkin”den bile fazlasıyım~
Q: Çocuklar didişiyor, ne söylersin baba?
[Jinyoung] (hemen) Onlar aynı (açıkça).
[Sandeul] Tamaam~. Biri benim sloganımı söyleyecek mi?
Q: Sonunda Sandeul’ın beklenen sırası geldi~.
[Sandeul] Ah~ Çok heyecanlıyım~!
[Jinyoung] Sandeul için yalnızca “Hayatın komedisi”ni düşünebiliyorum (güler).


Q: Az önce Sandeul’ın komedi gibi komik hayat tarzı bölümünü kastettin değil mi?
[Jinyoung] Sandeul’ın etrafındayken, çok fazla beklenmedik olay olur ve bu eğlencelidir. Elbette hepsi iyi deneyimler değil. Bazı şeyler bozulabilir ya da soruna neden olup beni üzebilir (güler) ama Sandeul kötü niyetli şeyleri kasten yapmaz, o sadece bu tür şeyleri gizemlice çeken biri.
[Sandeul] “Neden böyle olaylar hep bana olur?” diye düşünüyorum (güler). Ayna zamanda ne olacağını da bilmediğimden hep panikliyoruz~.
[Jinyoung] And his reactions are as if they are drawn. Onun yanında olduğum bir an bile sıkılmadım.
[CNU] Sandeul’ın hareketleri kendiliğinden çok eğlenceli, o sadece eğlenceyi kuşatıp atmosfer oluşturuyor. O bir “mutlu virüs” (mutluluğun virüsü).
Q: Mutlu virüsse ona yakalanmaktan korkmazsınız. Bilakis insanlara mutluluğu getirdiğinden daha seyrek görülürdü.
[Sandeul] Tamam ben her yere yayacağım~.
[Baro] Mutluluk gibi bir sonuca rağmen bunun merkezindeyken sorunların içindeyiz (güler).


Q: Belli, belli~.
[Sandeul] Ben daha bir çaresizim~.
[Jinyoung] Sen fazla abartanlardan birisin. Ama Sandeul etrafta olması eğlenceli biri.
[Sandeul] Doğru değil mi~ (yakasını kurtarır)
[Gongchan] Böyle zamanlar (kaza olma ihtimali yüksek) en tehlikelidir! Sandeul hyung, lütfen dikkatli ol!
[Sandeul] Tamam. “olgun bebek”ten beklendiği gibi, heveslisin~ (güler)
[Jinyoung] Sandeul hevesli diye olabilir (güler).
[Sandeul] Benim sayemde mi? Yay~!
[Jinyoung] “pozitif düşünen insan” başlığımı sana verebilirim.
[Sandeul] Gerçekten? Çok fazla sloganım var, ne yaparım bilmiyorum~.
[Baro] Her gün değiştirebilirsin?
[Sandeul] İyi fikir! (masaya olabildiğince sert vurmasını söyler) Ow~! Galiba çok güç kullandım.
[Herkes] (güler)
[Jinyoung] Bu yüzden Gonchan seni uyardı (güler).
[CNU] Basitçe her zaman böyleyiz~ (güler).
Q: Şimdi anlıyorum~.
==



Çeviri: Park

No comments:

Post a Comment

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler