MİRAY İLE B1A4 GÜNLÜĞÜNE HOŞGELDİNİZ. BİZİ DESTEKLEYİN BANALAR :D

Wellcome to B1A4's Logbook With Miray

Friday, November 2, 2012

Röportaj : B1A4☆STYLE Bölüm 1 /// 27 Haziran 2012




Bölüm 1: Tanıştığımıza memnun olduk, Biz B1A4'üz ?

--Yeni yayınımıza B1A4 ile başlıyoruz!
Üyeler: Yahoo!

--B1A4'ün nasıl bir grup olduğuyla başlayalım.
Gong Chan: Biz çeşitli çekiciliğe sahip bir oyun bahçesi gibiyiz.

--Oyun bahçeler herkesin içindeki gizli çocuğu bulduğu yerlerdir.Herkese çekiciliğinizi sormaya devam edeceğiz.Sandeul, grup hakkında ne düşünüyorsun?
Sandeul: Beni güçlü kılan şey. Biz hayranları karşısında şarkı söylemekten zevk alan bir grubuz. Bu B1A4.
Baro: Yapmacık değiliz, B1A4 son derece sıcakkanlı bir grup!

--Yani siz çocuklar hayranlarınıza çok yakınsınız. B1A4 adını üyelerin kan gruplarından alan bir grup. B kan grubuna sahip olan o tek üye, A kan grubuna sahip olan diğer üyeler hakkında neler düşünüyor?
Baro: Jin Young hyung, tam bir lider gibi ve karizmatik.
Jin Young (gülümser)
Baro: Ama şımarık bir çocuk gibi davrandığı zamanlarda var. (güler)

--Çok büyük değişiklik var mı? Bir çocuk gibi şımardığı zaman; onu adam akıllı bir sorguya tutacağız şimdiden sonra~
Jin Young: Lütfen onun için bekleyin!

--Sabırsızlıkla bekleyeceğiz. Sandeul nasıl birisidir?
Baro: Sandeul her zaman canlıdır ve kolayca gülümser.

--Varlığı insana moral veriyor. Peki ya CNU?
Baro: CNU, yabancıların etrafındayken utangaçtır, ama grup üyeleri ile birlikteyken çok konuşkan olur.

-- Öyle mi? Bu yayında CNU'yu daha çok duymak istiyoruz.
CNU: Evet! Çok çalışacağım!

--Son olarak Gong Chan nasıl birisidir?
Baro: Gong Chan bizden sonra detaylı bir temizlik yapar, ve bize iyi davranır.

--Yani düşünceli ve güvenilir bir maknae
Gong Chan: Güvenilir olmasaydım...
Jin Young: Ahaha (güler). Bir lider olarak, ben gerçekten ona bağlıyım, çünkü o çok detaycı.

--Peki A kan grubuna sahip üyelere göre Baro nasıl biri?
Jin Young:Cana yakın görünür ama şaşırtıcı bir disiplinli tarafı var.

--Yani prensiplerine göre mi yaşıyor?
CNU: Ben her zaman B kan grubu insanlarının çok soğuk olduğunu düşünürdüm. Ama Baro'ya baktığınızda tamamen farklı; arkadaşçıl ve sıcakkanlı. B kan grubuna bakışımı değiştirdi.
Baro (gülümser)
Sandeul: Açıkçası başlangıçta A ve B kan grupları arasındaki kişilik farkını bilmiyordum...

--A kan grubuna sahip olanlar arasında da kişilik ve karakter farklılıkları olmalı.
Sandeul: Bana göre Baro'nun çok cool bir görünümü var. Bazen sanki A kan grubuna sahipmiş gibi geliyor. Mesela çekingen davrandığında... (güler)
Baro (güler)
Sandeul: Buna karşılık, benimde cool olduğum ve çekingen olduğum zamanlar var. Baro'ya benziyorum.

--Çok şikayetiniz varmış gibi görünüyor (güler)!
Jin Young :Öyle olsa da kötü değil (güler)
Gong chan: Genel olarak sevimli bir grup olduğumuzu düşünüyorum.
Baro: Bence bizi tanıdıkça daha çok seveceksiniz.

--Japon hayranlarınız hakkındaki izlenimleriniz neler?
Sandeul: Konuşulan dil farklı olabilir ama bundan başka Koreli hayranlardan farkları yok. Bizi destekleme yolları aynı~!
Üyeler: Bu doğru~ Aynılar~!!
Jin Young: Bizim gibi giyinip gelen bir sürü hayran vardı. Başlangıçta şaşırdık ama güzeldi çünkü bize hoş göründüler.

--Sadece kaliteli müzik ve performans yüzünden değil, sizin cool pop modası da çok dikkat çekiyor.
Baro: Bu bizimde dikkat ettiğimiz bir şey bu yüzden mutluyuz. Umarım gelecekte farklı giyim tarzlarını deneyebiliriz.

--Japonya'da promosyonlar sırasında yapmak istediğiniz şeyler neler?
Sandeul: En önemlisi, Japonya'da farklı sahnelerde durmak isterim Hayranlarla zaman geçirmek isterim.
Baro: Endişelenmeden performans sergileyebileceğim bir sahnede durmak isterim, yaz festivalleri gibi mesela. Japon sanatçılarla tanışmak isterim. ORİCON STYLE yayını yoluyla, yeni bir karakter oluşturmak ve Sandeul ve kendim için bir hikaye oluşturmak istiyorum.

--Bu yeni karakter meselesi de nedir?
CNU: Japonya'da yeni yerlere gidip insanlarla buluşmak istiyorum.

--Japonca promosyonlar için ulaşmak istediğiniz bir hedef var mı?
Gong Chan: Ben çaylaklar ödülünü kazanmak istiyorum!
Jin Young: Ben hayranların önünde bir konser vermek istiyorum! Ve Oricon listesinde bir numaraya ulaşmak!

--Son olarak, lütfen okuyucularımıza bir mesaj bırakın.
Üyeler: Mİllet~ ORİCON STYLE'da farklı yönlerimizle görüneceğiz, bu yüzden lütfen yayın için bekleyin~ Mesajlarınızı sabırsızlıkla bekleyeceğiz!

Kaynak: ORICON STYLE
İngilizce Çeviri: flightb1a4.com
Türkçe Çeviri: 

No comments:

Post a Comment

Hoş geldin Banam :) Yorum bırakırsan bizide sevindirmiş olursun. Ama yorumlarda 'aşkım, hayatımın anlamı, oppaamm ' tarzı kelimeler veya bu manaya çıkacak sulu cümleler kurmayınız :D Tekrar teşekkürler